Δευτέρα, 2 Αυγούστου 2021

Tips για την ενυδάτωση και σωστή διατροφή, όταν έχει πολύ ζέστη.

Γεια σας,

Με αφορμή την απότομη άνοδο της Θερμοκρασίας την τελευταία εβδομάδα σκεφτήκαμε πως θα σας ενδιέφερε να διαβάσετε το άρθρο "Καύσωνας: Πως να τον αντιμετωπίσεις μέσω της Διατροφής" που είναι διαθέσιμο στον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://www.mednutrition.gr/portal/lifestyle/diatrofi/15452-tips-gia-enydatosi-kai-sosti-diatrofi-otan-exei-polli-zesti

Στο συγκεκριμένο κείμενο θα διαβάσετε μεταξύ άλλων:
- Συμβουλές Ενυδάτωσης
- Αλκοόλ και Άλλα Ροφήματα
- Ελαφριά Γεύματα
- Δροσερά Σνακ για τη Ζέστη

Εάν θεωρείτε ότι το κοινό σας θα έβρισκε ενδιαφέρον το παραπάνω άρθρο μπορείτε να το αναδημοσιεύσετε. Στην περίπτωση αυτή, θυμηθείτε παρακαλώ να προσθέσετε ως πηγή το σύνδεσμο της αρχικής δημοσίευσης!

Σας ευχαριστώ πολύ,
Πάρης Παπαχρήστος,
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.
Συγγραφέας & Ιδρυτής του medNutrition.gr

Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2020

Απλά tips για πνευματική εγρήγορση!

 

Γεια σας,

Οι συνεχόμενα αυξανόμενες απαιτήσεις της καθημερινότητας προκαλούν κούραση και εξάντληση. Βελτιώστε την πνευματική σας απόδοση ανακαλύπτοντας μικρές καθημερινές διατροφικές συνήθειες που θα σας προσφέρουν ευεξία στο άρθρο μου "Μία κούπα καφέ… για εγρήγορση!" που είναι διαθέσιμο στον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://www.mednutrition.gr/portal/lifestyle/diatrofi/16832-mia-koypa-kafe-gia-egrigorsi

Στο συγκεκριμένο κείμενο θα διαβάσετε πως η καφεΐνη, η επαρκής ενυδάτωση και η ισορροπημένη διατροφή αποτελούν το τρίπτυχο της επιτυχίας.


Σας ευχαριστώ πολύ,

 

 

Πάρης Παπαχρήστος,
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.
Συγγραφέας & Ιδρυτής του medNutrition.gr

 

22 Οκτ 2020

Παγκόσμια Ημέρα Αυστηράς Χορτοφαγίας

 

Γεια σας,

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, σήμερα 1 Νοεμβρίου γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Vegan Πολυάριθμες είναι οι μελέτες που συνδέουν τη χορτοφαγία με οφέλη στην υγεία, ενώ ταυτόχρονα γίνεται λόγος για πιθανές συνοδευόμενες ελλείψεις από την υιοθέτησή της. Μάθετε τι ισχύει μέσα από το άρθρο μου «Χορτοφαγία, τα πάντα για μια ισορροπημένη διατροφή» που εμφανίζεται στο ακόλουθο link:

https://diaitologos.com/katastaseis-ygeias/chortofagia-ta-panta-gia-mia-isorropimeni-diatrofi/

Παραθέτω μερικά μόνο από τα θέματα που αναλύονται στο συγκεκριμένο κείμενο:

- Μύθοι για τη Χορτοφαγία
- Θρεπτικά Συστατικά
- Πλεονεκτήματα Φυτοφαγίας
- Σημεία Προσοχής
- Οφέλη στην Υγεία



Σας ευχαριστώ πολύ,

 

 

Πάρης Παπαχρήστος,
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.
Συγγραφέας & Ιδρυτής του medNutrition.gr

 

 



1 Νοε 2020

Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου 2020

Παγκόσμια Πλυσίματος Χεριών



Γεια σας,

Παγκόσμια Ημέρα Πλυσίματος Χεριών σήμερα κι έχουμε συγκεντρώσει όλες τις χρήσιμες οδηγίες και πληροφορίες για την καλή υγιεινή τους σε περίοδο πανδημίας Covid-19 στο άρθρο του ακόλουθου link:
https://www.mednutrition.gr/portal/lifestyle/systaseis-diatrofis/16665-ygieini-ton-xerion-kai-koronoios


Σας ευχαριστώ,

 

 


Πάρης Παπαχρήστος
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc.
Ιδρυτής του medNutrition.gr

15 Οκτ 2020

Τρίτη, 24 Νοεμβρίου 2020

Γνωρίστε τα Μέταλλα & τα Ιχνοστοιχεία!

 

Γεια σας,

Ο ρόλος των μετάλλων και των ιχνοστοιχείων στην ομαλή λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού είναι γενικότερα γνωστός. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερες και πιο συγκεκριμένες πληροφορίες όμως για αυτά τα θρεπτικά στοιχεία, τότε διαβάστε το νέο άρθρο- οδηγό μου "Μέταλλα & Ιχνοστοιχεία στη Διατροφή σου" που είναι διαθέσιμο στο ακόλουθο link:

https://diaitologos.com/diaita/metalla-ixnostoixeia/

Στο παραπάνω κείμενο περιλαμβάνονται όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για:
- όλα τα μέταλλα και ιχνοστοιχεία (16)
- την ερμηνεία της αναφοράς τους στις ετικέτες τροφίμων
- καθώς και τη λήψη τους μέσω συμπληρωμάτων διατροφής




Σας ευχαριστώ πολύ,

 

 

Πάρης Παπαχρήστος,
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.
Συγγραφέας & Ιδρυτής του medNutrition.gr

 

Παγκόσμια Ημέρα Όρασης

 

 

Γεια σας,

Με πρωτοβουλία της Διεθνούς Επιτροπής για την Πρόληψη της Τύφλωσης, σε συνεργασία με την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας, σήμερα και κάθε δεύτερη Πέμπτη του Οκτωβρίου, γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Όρασης (Κατά της Τύφλωσης). Σας προτείνουμε λοιπόν να διαβάσετε το άρθρο μας με τίτλο "Διατροφή για να θρέψετε τα μάτια σας" το οποίο εμφανίζεται στον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://www.mednutrition.gr/portal/ygeia/alles-pathiseis/14667-diatrofi-gia-na-threpsete-ta-matia-sas

Μέσα από το κείμενο αυτό θα λάβετε σημαντικές πληροφορίες όπως:
- ποιες ελλείψεις θρεπτικών συστατικών επηρεάζουν την όραση
- ποια τρόφιμα μπορούν να προάγουν την υγεία των ματιών σας
- ποιες διατροφικές συνήθειες προστατεύουν την όραση


Σας ευχαριστώ πολύ,

 

 


Πάρης Παπαχρήστος
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc.
Ιδρυτής του medNutrition.gr


 

 

Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2020

Βελονισμός και απώλεια Βάρους



Photo source: www.canva.com

 

Τι είναι και πώς λειτουργεί ο βελονισμός;

Η πρακτική του βελονισμού ξεκίνησε περίπου 3000 χρόνια πριν, στην αρχαία Κίνα. Παρόλο που στην ανατολή θεωρούνταν ως αποτελεσματική θεραπεία για ένα ευρύ φάσμα προβλημάτων, στη Δύση χρησιμοποιήθηκε κυρίως για την ανακούφιση από τον πόνο. Η μετάδοση της στον Δυτικό κόσμο αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό, καθώς η επιτυχία της θεραπείας δεν μπορούσε να διαπιστωθεί με επιστημονικό τρόπο και για πολλά χρόνια θεωρούνταν απάτη.

Ο βελονισμός συνίσταται στην ένθεση βελονών, πάχους τρίχας, σε συγκεκριμένα σημεία του σώματος, γνωστά ως σημεία βελονισμού. Η θεραπεία στηρίζεται στην Κινέζικη θεωρία του Τσι (Qi), της ζωτικής ενέργειας που ρέει αρμονικά μέσα στο σώμα μας και είναι η βάση για την καλή υγεία. Η κυκλοφορία του τσι μέσα στο σώμα θεωρείται ότι γίνεται μέσω συγκεκριμένων μονοπατιών, καλούμενων «μεσημβρινών». Οι μεσημβρινοί αλληλοσυνδέονται σε διάφορα σημεία του σώματος και στα σημεία αυτά βρίσκονται οι θέσεις στις οποίες εφαρμόζονται οι βελόνες. Η ροή του τσι μέσα στο σώμα θεωρείται ότι είναι αρμονική, όταν το yin και το yang, δηλαδή τα στοιχεία που αντιπροσωπεύουν το καλό και το κακό, βρίσκονται σε ισορροπία και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την καλή υγεία. Αντίθετα, όταν η ισορροπία των yin και yang διαταράσσεται, η ροή του τσι παρεμποδίζεται και ο οργανισμός βρίσκεται σε κατάσταση ασθενείας.

Συνέχεια: www.mednutrition.gr

ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥΔιαιτολόγος - Διατροφολόγος, (MSc)

Η Αδαμαντία Παπαϊωάννου είναι Διαιτολόγος -Διατροφολόγος, με μεταπτυχιακό από το τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής του Ανθρώπου, του ΓΠΑ. Έχει εργαστεί στην Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας των τροφίμων (EFSA) και μετεκπαιδεύεται διαρκώς σε νέους τομείς της Επιστήμης της Διατροφής.

 

nutrition about health