Κυριακή, 22 Μαρτίου 2020

Το νερό και η διατροφική του αξία




Γεια σας,

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νερού, η οποία είναι σήμερα 22/03, ας αφιερώσουμε λίγο χρόνο ώστε να  γνωρίσουμε περισσότερα για τα οφέλη του.

Ως γνωστόν, το νερό αποτελεί απαραίτητο συστατικό όλων των ζωντανών οργανισμών. Ωστόσο, ο αριθμός των ατόμων που καταναλώνουν λιγότερο νερό από αυτό που χρειάζονται τείνει να αυξάνεται.

Στο παρακάτω άρθρο παρέχονται αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με το ρόλο της επαρκούς ενυδάτωσης, τα θρεπτικά συστατικά του νερού και τις συστάσεις ημερήσιας κατανάλωσης για την αποφυγή του κινδύνου της αφυδάτωσης.

https://diaitologos.com/diaita/nero-osa-prepei-na-gnorizete-gia-tin-diatrofiki-toy-axia/


Ποια είναι τα οφέλη του νερού και της ενυδάτωσης για τον οργανισμό μας;

Αναμφισβήτητα το νερό αποτελεί απαραίτητο συστατικό όλων των ζωντανών οργανισμών. Η σημασία του γίνεται ακόμη πιο εύκολα αντιληπτή αν αναλογιστούμε πως το ανθρώπινο σώμα αποτελείται από 60% νερό!
Ως εκ τούτου, έχει χαρακτηριστεί ως λίκνο της ζωής, διότι είναι απαραίτητο σε όλες τις βιοχημικές διεργασίες που λαμβάνουν χώρα στο σώμα μας. Πάμε μαζί να δούμε μερικές από αυτές.
Η επαρκής ενυδάτωση βοηθά τον ανθρώπινο οργανισμό:
  • να ελέγχει τη θερμοκρασία του σώματος
  • να μεταφέρει τα θρεπτικά συστατικά στους ιστούς του σώματος
  • να αποβάλλει τα παραπροϊόντα του μεταβολισμού
  • να επιτελεί καλύτερα την πέψη τον τροφών
  • να διατηρεί την υγεία των αρθρώσεων
Κι αν δυσκολεύεσαι να κατανοήσεις επακριβώς την κάθε λειτουργία που σου περιγράφω παραπάνω, αρκεί να θυμάσαι ότι αποτελεί συστατικό «κλειδί» για να έχεις καλύτερη ποιότητα ζωής συνολικά!

Νερό & Απώλεια Βάρους

Αυξάνοντας την κατανάλωση του νερού μπορεί να σε βοηθήσει στην απώλεια βάρους. Το νερό λίγο πριν τα γεύματα, μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο, καθώς μπορεί να προάγει τα συναισθήματα της πληρότητας και να μειώσει την όρεξη.
Συνεχίζεται

Πέμπτη, 19 Μαρτίου 2020

Μένουμε σπίτι και Διαβάζουμε για τη Διατροφή!


Νηστίσιμα Γλυκά, Πορτοκαλένιο Κέικ, Μύρτιλα, Σύνδρομο Gilbert

ISSUE #766 | 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2020

Αρακάς

Ένα θρεπτικό τρόφιμο, ειδικά κατά την περίοδο της νηστείας! Ανακαλύψτε τα διατροφικά του χαρακτηριστικά, την περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, αλλά και πώς μπορείτε να τον μαγειρέψετε.

Διαβάστε Περισσότερα
keik portokalioy

Το πιο πορτοκαλένιο νηστίσιμο κέικ πορτοκαλιού!

gnorizontas-ta-myrtila

Γνωρίζοντας τα Mύρτιλα

moustokouloura

Τα γλυκά στην περίοδο της νηστείας

pneumoniki  ypertash ti einai kai pws antimetwpizetai me th diatrofh

Σύνδρομο Gilbert και η σχέση του με τη Διατροφή




© 2015 medNutrition.gr. All rights reserved.
Το medNutrition δεν παρέχει ιατρικές συμβουλές, διαγνώσεις ή θεραπείες. ∆είτε περισσότερες πληροφορίες.